Klacht Telegraaf aanbiedingen: Pakket retour geen geld terug ontvangen

Fransvreeze de

Omstreeks 14 mei 2016 een tomtomvia gekocht. 17 mei retour via een postbus van Montapacking in Mijdrecht. Pakket zoek zegt Telegraaf aanbiedingen en weigert geld terug te storten. Ik krijg op dit moment ook geen reacties meer van Telegraaf aanbiedingen. Ik heb alles zelf uit mogen zoeken o.a. Via klantenservice postnl. Maar geen pakket ontvangen zegt men bij Telegraaf. Dus geen tomtom en 165 euro kwijt. Geweldige service van dit bedrijf. Maar niet echt.

Telegraaf aanbiedingen zouden eens echt op zoek moeten mede n.a.v. Mijn geleverde informatie. Dan zou ik hopenlijk mijn geld terug krijgen.

Telegraaf aanbiedingen
    Beste meneer de Vreeze,

Wij vinden het jammer dat u denkt dat wij dit expres doen. Dit is natuurlijk niet de situatie en doen ons best de Tom Tom te lokaliseren voor u.

De situatie is dat de bestelling naar het verkeerde adres is verzonden. Om deze fouten te voorkomen vragen wij de klant altijd af te wachten totdat wij het juist retour adres aangeven De postbus waar u het pakketje naar heeft gestuurd is niet van Montapacking (ons verzend- en retourhuis) en zij hebben daardoor het pakketje niet ontvangen. Ondanks dat hebben zij toch nog een onderzoek gedaan voor u waar helaas het zelfde resultaat uit komt.

Omdat het pakket dus naar een onbekend adres is gestuurd, ontvangen wij toch echt graag uw verzendbewijs met daarin de track&trace code.

U gaf per mail aan dat u anders de retour gezonden TomTom terug wilt. Ook met deze optie zijn wij al bezig geweest. Echter is dit niet mogelijk daar de TomTom verzonden is naar een adres wat niet bij ons, de leverancier of Montapacking hoort.

Ik hoop dat het verzendbewijs kunt toesturen zodat wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
    Team Telegraaf Aanbiedingen
    Fransvreeze de
    Ik heb inmiddels aangegeven waar het pakket naar toe gestuurd is. Dit was naar de verzender van het pakket en ook de barcode waaronder postnl mijn retourzending geregistreerd heeft heb ik al eerder doorgegeven. Als Telegraafaanbiedingen mijn correspondentie van de afgelopen maanden bekijkt, danvinden ze het en kan ik mijn geld terug krijgen.
    Telegraaf aanbiedingen
    Beste meneer de Vreeze,

Bedankt voor uw bericht.

Wij zullen u verder helpen per email.
    Er is mailcommunicatie gaande tussen u en Telegraaf Aanbiedingen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Fransvreeze de
    Dit is op zich een nietszeggend antwoord. Ik heb echter nu een bericht gezonden aan post.nl met de vraag waar mijn Verzonden pakketje, inhoud 1 tomtom naar toe is gegaan. Ik hoop daar een antwoord op te krijgen en dan zal ik opnieuw contact met Telegraafaanbiedingen opnemen.