Opgelost door Telegraaf aanbiedingen: Telegraaf aanbiedingen levert niet wat is aangeboden

content Opgelost
A. Klerk

Zie aanbieding in de bijlage. Hier volgt mijn originele klacht aan de leverancier:
De Apple iPad Air 16 GB die werd omschreven zou 4G Mobiel internet ondersteunen, zie schermafdruk. Dat zou betekenen dat het een model A1476 van begin 2014 zou betreffen (zie https://support.apple.com/nl-nl/HT201471 klik op iPad Air).

Ik ontving echter een model A1475 van eind 2013 met 3G. Graag wil ik U in de gelegenheid stellen deze alsnog om te ruilen voor het door u aangeboden model.

Erger nog is dat er een oplader bij was verpakt voor een iPhone (5W). Deze laadt de iPad helemaal niet op! Op de site van Apple https://www.apple.com/nl/power-adapters/ wordt dat duidelijk uitgelegd. Er hoort een lader van 10W (eventueel 12W) bij.

Na uitgebreide correspondentie met Telegraaf aanbiedingen, waar telkens ruggespraak met een leverancier werd gehouden en enkele malen met drogredenen werd geschermd, kwam het antwoord:
"Leverancier stelt voor dat u deze ipad retour stuurt en we uw geld terug storten. Het is waarschijnlijk een gemixte oplage van beide modellen."
"Het betreffende model is helaas niet meer leverbaar. Om deze reden kunnen wij deze helaas niet meer bij de klant aanbieden.
Dit kan helaas wel eens voorkomen en is vooraf niet te overzien."

Ik kan mijn geld terugkrijgen. Volgens mij is dit een wanprestatie, dat wordt ook impliciet toegegeven.

Ik wil compensatie en een juiste (originele!) oplader.

A. Klerk
Ik heb inderdaad een korting coupon van €25 ontvangen, de foute iPad geretourneerd en de korting gebruikt voor het prijsverschil met een nieuwere model iPad Air 2. Zij zijn best sportief wanneer jij als aanhouder wilt winnen 😘

Ook een klacht indienen over Telegraaf aanbiedingen?