Klacht Teleplan: Belabberde service en onnodig lang wachten

Klachtnummer
# 50675
Gebruiker
Nathalie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn telefoon is via KPN Den Haag Vlamingstraat bij Teleplan terecht gekomen ter reparatie. Omdat dit langer duurde dan beloofd heb ik contact opgenomen met de klantenservice, dit gesprek is door de medewerker aan de lijn afgekapt doordat hij de telefoon in mijn oor heeft opgehangen. Teleplan heeft geconstateerd dat mijn telefoon economisch dan wel technisch is afgekeurd. Desondanks is mijn telefoon teruggestuurd naar KPN-winkel omdat Find My iPhone aanstond. Na deze uitgezet te hebben is mijn telefoon voor de 2e keer naar Teleplan opgestuurd. Dit duurt nu alweer langer dan beloofd, dus nogmaals de klantenservice gebeld. Ondanks dat het de afdeling CUSTOMER support is, wilde de medewerkster (genaamd Ans) mij geen informatie geven en niet vertellen of ze het bonnummer al aan KPN hebben doorgegeven; "dat is iets tussen Teleplan en KPN", en heeft vervolgens ook de telefoon in mijn oor opgehangen. Telefoon is afgekeurd, geef gewoon het bonnummer dan krijg ik eindelijk mijn telefoon terug!!

Gewenste oplossing

Per direct een bonnummer afgeven aan KPN Den Haag Vlamingstraat zodat ik (na lang wachten en slechte service) dan toch eindelijk mijn nieuwe telefoon kan meekrijgen! Daarnaast compensatie voor het lange wachten (zit bijna een volledige maand zonder telefoon).

0 reacties

Ook een klacht indienen over Teleplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen