Klacht Teleplan: Dikke vette klacht over de afhandeling van een "reparatie" van GSM (kan 't ni eens 'n reparati noeme

Klachtnummer
# 265883
Gebruiker
Laurawithagen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn telefoon bij de KPNwinkel ingeleverd omdat mijn scherm wat raar deed (er kwamen ineens zwarte lijnen ) hun hebben hem doorgestuurd naar teleplan! Nou krijg ik een offerte van €360 want er zou waterschade aan zijn geweest.... Wat super raar is want ik heb alles gecheckt voor dat ik hem heb afgegeven bij KPN omdat ik eerst wilde weten wat het zou kunnen zijn, Google geraadpleegd! Nou genoeg dingen te vinden om dingen uit te sluiten! ( als er waterschade zou zijn kan je dat al zien door je simkaartje eruit te halen en als je dan in je telefoon kijkt waar het klepje uit komt zou een rode stip moeten staan... Gecheckt voor dat ik hem wegbracht en geen rode stip te zien!)
Dus ik ga niet akkoord met de offerte en omdat mijn telefoon 1 maand en 2 dagen oud was op het moment dat ik hem wegbracht! Wil ik gewoon een nieuwe.. Dit is gewoon dikke vette garantie maar omdat er dus ineens waterschade word geconstateerd dus niet.. (Wat er zeker weten niet aan was toen ik hem wegbracht) dus hoe gaan we dit oplossen!?

De oplossing

Een nieuw toestel! En niet zo'n gerefurbished ding!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Teleplan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Withagen,



    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van vrijdag 30 juni jl., waarin wij hebben gesproken over uw bezorgdheid over de reparatie aan uw iPhone. Tijdens dit gesprek heb ik u uitgelegd over ons reparatie traject, Ik heb uw vragen over onze diagnose van vochtschade en over de iPhone welke door ons aan u wordt uitgeleverd uitgelegd. Voor ons is het van het grootste belang duidelijkheid te verschaffen over de reparatie van uw telefoon. En staat klanttevredenheid en kwaliteit voorop. Wij hopen dat dit middels dit gesprek gelukt is. Zoals met u afgesproken zullen wij na de ontvangst uw reactie op onze prijsopgave het traject verder in werking stellen. Zodat uw telefoon weer zo spoedig mogelijk in uw bezit is.

    Vertrouwende u volledig te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet

    Teleplan Communications

Ook een klacht indienen over Teleplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen