Opgelost door Teleplan: Gerepareerde mobiel naar verkeerd adres gestuurd vanuit TelePlan, ondanks juiste adres op pakket.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274822
Gebruiker
LaurensWe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via BelSimpel heb ik mijn mobiel midden augustus ter reparatie aangeboden, al en wel en volgens de e-repair site waar TelePlan de status van hun reparaties laten zien is het toestel gemaakt onder de garantie waar ik erg tevreden mee ben en zou het 8 september verstuurd zijn. Echter nu is het pakketje bij PostNL zoek, omdat TelePlan het pakketje naar het verkeerde adres heeft terug gestuurd. Zoals BelSimpel mij had aangeraden via het inpakadies had ik het juiste adres(aangezien het standaard niet zo was, zie de bijlage) op het pakketje gezet nadat ik het via BelSimpel naar TelePlan had gestuurd, echter is hier niet naar gekeken en dus jammer genoeg verstuurd naar het verkeerde adres.

De oplossing

Aangezien ik heb gehandeld zoals BelSimpel mij had aangeraden, zou ik een vergoeding willen ontvangen(gesamenlijk te bepalen) en uiteraard dat het het proces van het onderzoek bij PostNL wordt verspoedigd zodat mijn gereparareerde mobiel spoedig naar het juiste adres word gestuurd.

2 reacties

  1. Auteur
    LaurensWe
    Datum
    ...
  2. Auteur
    Teleplan
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevr. Weijs,

    Ik wil u graag adviseren contact op te nemen met BelSimpel.
    Uw klacht is daar bekend en reeds in behandeling genomen.

    Vriendelijke groet,

    Teleplan Communications B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LaurensWe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk kwam BelSimpel.nl met een juiste afhandeling
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Teleplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen