Opgelost door Teleplan: Gerepareerde mobiel naar verkeerd adres gestuurd vanuit TelePlan, ondanks juiste adres op pakket.

content Opgelost
LaurensWe

Via BelSimpel heb ik mijn mobiel midden augustus ter reparatie aangeboden, al en wel en volgens de e-repair site waar TelePlan de status van hun reparaties laten zien is het toestel gemaakt onder de garantie waar ik erg tevreden mee ben en zou het 8 september verstuurd zijn. Echter nu is het pakketje bij PostNL zoek, omdat TelePlan het pakketje naar het verkeerde adres heeft terug gestuurd. Zoals BelSimpel mij had aangeraden via het inpakadies had ik het juiste adres(aangezien het standaard niet zo was, zie de bijlage) op het pakketje gezet nadat ik het via BelSimpel naar TelePlan had gestuurd, echter is hier niet naar gekeken en dus jammer genoeg verstuurd naar het verkeerde adres.

Aangezien ik heb gehandeld zoals BelSimpel mij had aangeraden, zou ik een vergoeding willen ontvangen(gesamenlijk te bepalen) en uiteraard dat het het proces van het onderzoek bij PostNL wordt verspoedigd zodat mijn gereparareerde mobiel spoedig naar het juiste adres word gestuurd.

...
    Teleplan
    Geachte heer/mevr. Weijs,

Ik wil u graag adviseren contact op te nemen met BelSimpel.
    Uw klacht is daar bekend en reeds in behandeling genomen.

Vriendelijke groet,

Teleplan Communications B.V.

LaurensWe
Uiteindelijk kwam BelSimpel.nl met een juiste afhandeling

Ook een klacht indienen over Teleplan?