Klacht Teleplan: iPhone in garantie met softwareprobleem, onbeschadigd verzonden door KPN.. na 1 week diagnose "beschadigd" (?) reparatie valt bu

Klachtnummer
# 194433
Gebruiker
ReXXie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

iPhone in garantie met softwareprobleem, onbeschadigd verzonden door KPN.. na 1 week diagnose "beschadigd" (?) reparatie valt buiten garantie???

Graag z.sm. oplossing vervanging en mijn advies wat minder arrogante mensen als front en backoffice

De oplossing


JUISTE DIAGNOSE en zoek de juiste mensen zonder autisme

1 reactie

  1. Auteur
    Teleplan
    Datum
    Geachte meneer of mevrouw Bree,

    Ik zie dat uw toestel een second opinion heeft gehad en de schade inderdaad minimaal is bevonden en uw toestel binnen garantie is gerepareerd.

    Excuses voor het ongemak.

    Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Teleplan klantenservice

Ook een klacht indienen over Teleplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen