Opgelost door Teleplan: kluitje in het riet

content Opgelost
L.G. Heuver

Mijn telefoonscherm werkte plotseling gedeeltelijk niet meer. Winkelbediende van Belsimpel vermoede een hardwareprobleem en adviseerde toestel naar teleplan te sturen. Dit bood geen soelaas. toestel kwam zonder opgaaf van reden na twee weken retour. Buiten de boodschap dat defect niet onder garantie valt rept het formulier niet over wat dan het probleem is dat niet onder de garantie zou vallenen of dit tegen eventuele meerkosten wel te repareren valt.

Duidelijke diagnose of als di niet mogelijk is de boodschap dat het probleem niet te vinden is.

Teleplan
    Geachte meneer Heuver,

Helaas kan uw toestel niet behandeld worden door Teleplan omdat het een non-Benelux geleverd toestel is. Garantie kan hierdoor niet binnen de Benelux verhaald worden.
    Mijn excuses dat dit niet vermeld is in het reparatierapport.

We hebben uw klacht doorgestuurd naar BelSimpel.
    Belsimpel zal contact met u opnemen om een oplossing te bieden.

Teleplan Communications B.V.

L.G. Heuver
fout ligt bij belsimpel. Ben wel van mening dat teleplan een toestel waarvan van meet af duidelijk is dat er geen garantie op zit niet de volle reactietermijn bij zich zou moeten houden, plus inderdaad de reden van retour op formulier moetvermelden.

Ook een klacht indienen over Teleplan?