Klacht Teleplan: Onredelijke melding geen reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457447
Gebruiker
Kuipersje89
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn toestel ingeleverd bij de kpn winkel in Enschede.
Mijn toestel bleef continue opnieuw opstarten, er was dus niks mee te doen.
Bij het inleveren was mijn toestel zo goed als nieuw op het genoemde probleem na.

Plotseling vanmorgen een prijsopgave, want het viel volgens teleplan niet onder garantie (Vreemd dat een mainboard, hardware dus, niet onder garantie valt in de garantie periode)
Buiten om de prijs (200 euro voor een toestel van 240 euro) vind ik het totaal onlogisch, oneerlijk en dit heb ik gemaild.

Tot mijn verbazing en woede kreeg ik ineens een mailtje terug dat er ineens van alles mis was, backglass was kapot, behuizing was kapot, accu moet vervangen worden...
Mijn toestel is zonder schades ingeleverd, op de bon uit de winkel staat ook nergens dat het toestel beschadigd is ingeleverd, dus hoe jullie daar bij komen is echt ongelovelijk.

De oplossing

De repafatiekosten op zich nemen of een nieuw toestel sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Kuipersje89
    Datum
    Opgelost door KPN klachtdesk, teleplan denkt alleen maar aan geld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kuipersje89
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet door teleplan, wel door KPN zelf. Teleplan reageert nergens op, alle mails continue het zelfde stukje tekst.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Teleplan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen