Klacht Teleplan: Telefoon LG Nexus 5X (BelSimpel) kwijt na reparatie Teleplan

vangelder9

LG Nexus 5X telefoon (IMEI : 353627074181689, via BelSimpel) onder garantie gerepareerd bij Teleplan. Op 3 januari zou toestel (online orderverloop) gerepareerd retour zijn verzonden. Nu na 6 weken nog niet in bezit. Volgens BelSimpel meldt Teleplan dat pakket bij PostNL is zoek geraakt, ik moet geduld hebben. Bij divers contact met Teleplan wordt slechts verwezen naar BelSimpel, geen verdere info. Nu komt, na diverse klachten mijnerzijds, BelSimpel met voorstel om een identiek "Outlet" toestel te sturen als vervanging, maar met resterende garantietermijn geldend voor verloren toestel (ik heb al 2 maanden geen toestel...). BelSimpel ordernummer 3145840757. Teleplan registratie no. CE894392.

Ik heb zowel Teleplan als BelSimpel gevraagd om Track&Trace code als bewijs, waarheen is pakket gestuurd bijv.? Mij of BelSimpel? Ze geven deze code tot nu toe niet. Van Teleplan wil ik de Track&Trace code en het bewijs dat de vermissing bij PostNL is geregistreerd. Ik ga akkoord met identiek "Outlet" toestel, maar gezien veel vaker voorkomende probleem met "bootloop" defect aan dit type telefoon, wens ik volle garantie (nu nog slechts 6 maanden resterend), toestel niet beschadigd, vochtindicator niet gekleurd, originele verpakking, BelSimpel heeft hier niet op gereageerd (positief dan wel negatief).

Ook een klacht indienen over Teleplan?