Klacht Teleplan: telefoon reparatie

jawad

ik had mijn telefoon opgestuurd naar teleplan na een interne software fout nu krijg ik me telefoon ongerepareed terug want het viel niet in de garantie volgens hun vandaag kreeg dus me telfoon en gaat aan alleen geen beeld dit komt door vochtschade wat ik niet heb gedaan

telefoon alsnog repareren

Teleplan
    Beste Meneer Gomes Monteuro,

Uw toestel was dusdanig beschadigd dat er zonder het toestel te openen al is besloten het toestel af te keuren. De achterzijde zit vol met barsten en de voorzijde is beschadigd.
    Uw toestel is door Teleplan niet in behandeling genomen maar direct ongerepareerd retour verzonden.
    Als er vochtschade is aangetroffen in uw toestel, dan heeft deze er al in gezeten voordat u het toestel hebt opgestuurd.

Helaas kunnen wij uw toestel niet voor u repareren.

Vriendelijke groet,

Teleplan Communications B.V.

jawad
vol met schade het is alleen de achterkant ik heb gezegd dat ik daar voor wou betalen dat staat op papier want daar ben ik zelf verantwoordelijk voor. de vocht schade is gekomen door interne software update daar door is er vochtschade gekomen. en jullie willen tog geld verdienen repareer dan me telefoon en stuur prijs kaartje maar op neem ingeval verantwoordelijkheid. want de telefoon is wel open gemaakt en daar heb ik foto's. van

Ook een klacht indienen over Teleplan?