Opgelost door Teleplan: Waar is mijn telefoon?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105469
Gebruiker
Mooij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb nu voor de derde maal mijn smartphone opgestuurd naar teleplan. Iedere keer gaat het om dezelfde klachten, slecht geluid uit de speakers. De vorige maal was het 02-02-2015 dat ik hem heb opgestuurd, nu is het 01-04-2015 opgestuurd met precies de zelfde klachten. Dat is dus al iets waar ik niet over te spreken ben, de vorige reparatie is niet goed uitgevoerd anders was het zelfde defect niet zo snel terug. Maar waar ik nu eigenlijk een klacht over heb is dat de telefoon totaal niet traceerbaar is. Als ik de orderstatus bekijk is de telefoon nog niet in het reparatiecentrum, hij is daar volgens PostNL wel afgeleverd. Ik wil weten waar mijn telefoon is en ik wil dat deze goed gerepareerd wordt.

De oplossing

Ik wil in ieder geval weten waar mijn telefoon is eb dat hij goed gerepareerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Teleplan is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mooij
    Datum
    Ik ben het nog niet eens met de gebrekige communicatie (dat kan vast beter) maar ik heb vandaag een nieuw toestel ontvangen dus ik ben nu super tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Teleplan?