Opgelost door Teleplan: Waar is mijn telefoon?

Mooij

Ik heb nu voor de derde maal mijn smartphone opgestuurd naar teleplan. Iedere keer gaat het om dezelfde klachten, slecht geluid uit de speakers. De vorige maal was het 02-02-2015 dat ik hem heb opgestuurd, nu is het 01-04-2015 opgestuurd met precies de zelfde klachten. Dat is dus al iets waar ik niet over te spreken ben, de vorige reparatie is niet goed uitgevoerd anders was het zelfde defect niet zo snel terug. Maar waar ik nu eigenlijk een klacht over heb is dat de telefoon totaal niet traceerbaar is. Als ik de orderstatus bekijk is de telefoon nog niet in het reparatiecentrum, hij is daar volgens PostNL wel afgeleverd. Ik wil weten waar mijn telefoon is en ik wil dat deze goed gerepareerd wordt.

Ik wil in ieder geval weten waar mijn telefoon is eb dat hij goed gerepareerd wordt.

Teleplan is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mooij
    Ik ben het nog niet eens met de gebrekige communicatie (dat kan vast beter) maar ik heb vandaag een nieuw toestel ontvangen dus ik ben nu super tevreden.

Mooij

Ook een klacht indienen over Teleplan?