Klacht Teleplan: Wachttijd veel langer dan afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182874
Gebruiker
Esmondvan den ham
Datum
1 reactie

Details

De klacht

08 augustus jl. Samsung S7 Edge ter reparatie aangeleverd via KPN winkel (scherm vervangen) Status staat sinds 10 augustus!!! op "wachten op onderdelen" dat zijn al ruim 12 werkdagen wachten op een scherm!!! Mijn geduld is op,ik wil desnoods gewoon mijn mobiel on gerepareerd terughebben. Afspraak was wachttijd van 3 weken,en die zijn inmiddels verstreken.Ik wil voor binnen een week mijn mobiel terughebben.

De oplossing

de 3 weken zijn voorbij,ik wil binnen een week mijn toestel (desnoods ongerepareerd) terughebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Teleplan is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Esmondvan den ham
    Datum
    Probleem opgelost via klantenservice KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esmondvan den ham
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry