Klacht Telesun: Graag oplossing voor klacht mobiele telefoon van Telesun.nl

elocin_76

Ik heb op 12 december 2017 een samsung J3 (2017) gekocht bij Telesun.nl. Nu heb ik voor de 6 maanden garantietermijn die zij handhaven (terwijl samsung zelf 24 maanden handhaaft) bericht gedaan dat ik een klacht heb over dit toestel. Na meerdere opties te hebben gedaan moet ik hem ter reparatie opsturen. Ik moet dat zelf betalen. Maar dat betekend dat ik weken mijn telefoon kwijt zal zijn en die heb ik nodig voor mijn werk. Ik heb geen ander toestel dus wil hem niet kwijt. ze geven aan dat dit de enigste optie is en willen mij niet tegemoet komen. Ik heb ze voorgesteld dat ik de telefoon op stuur maar 50 euro retour wil ontvangen om op hun website een ander toestel te kopen. Dan kunnen hun hem nog repareren en te koop aanbieden onder tweedehands en ik koop bij hun een ander toestel. Zo krijgen ze alsnog geld in het laatje. Lijkt mij redelijk. Maar ze willen niet meebewegen en meewerken dus heb nu een slecht toestel die steeds vastloopt en uitvalt en voel mij opgelicht. Ze zijn goedkoper maar in dit geval is het voor mij een dure grap. Ik koop er nu nooit meer wat.

Zoals ik voorstelde 50 euro retour en dan krijgen hun het toestel. Of mijn geld retour in zijn geheel. Ze mogen ook een leen toestel opsturen zodat ik mijn toestel naar ze toe kan sturen voor reparatie zodat ik in ieder geval bereikbaar ben. Wel alles op hun kosten. Dat mag wel een beetje service na al dit gedoe. Ben chronisch ziek en heb al last van paniekaanvallen en kan dit er niet bij hebben.

Wij vinden dat Telesun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Telesun?