Klacht Telesun: Ik wil mijn geld terug en een scahdevergoeding

Klachtnummer
# 491257
Gebruiker
R. van Lunzen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb iets besteld via winkelwagen via Beslist.nl. Dat zou volgens hun een vertrouwde manier zijn om iets te kopen
Niet dus. Ik heb al 4 keer de klacht ingediend. De eerste keer is nu 6 weken geleden. Ik wil mijn geld terug voor een artikel dat niet geleverd kon worden door een fout in de voorraaddatabase van Beslist.nl. Zij kiezen er voor om de voorraad maar een keer per dag bij te werken hoewel een artikel bij de leverancier via een ander kanaal dan al verkocht kan zijn.
Ik kreeg nu naar 5 dagen (!) te horen dat het artikel niet meer te leveren was. Intussen had ik in China al accessoires besteld omdat ik er van uit mocht gaan dat ik het artikel geleverd zou worden. Ik zit nu dus met schade door onbruikbare accessoires omdat het artikel ook niet meer te leveren is (uitlopend model). Bovendien en dat is nog erger: Ik heb na 6 weken nog steeds mijn geld niet terug.
Het schijnt ze niet te interesseren.

De oplossing

Ik wil dat binnen 2 dagen nu mijn geld terug heb en de schade van ca.
€ 20,- voor niet meer bruikbare accessoires wordt vergoed. Zij mogen de accessoires dan hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telesun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Telesun?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen