Wij vinden dat Telesun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Telesun: Ik wil mijn geld terug en een scahdevergoeding
Details
De klacht
Ik heb iets besteld via winkelwagen via Beslist.nl. Dat zou volgens hun een vertrouwde manier zijn om iets te kopenNiet dus. Ik heb al 4 keer de klacht ingediend. De eerste keer is nu 6 weken geleden. Ik wil mijn geld terug voor een artikel dat niet geleverd kon worden door een fout in de voorraaddatabase van Beslist.nl. Zij kiezen er voor om de voorraad maar een keer per dag bij te werken hoewel een artikel bij de leverancier via een ander kanaal dan al verkocht kan zijn.
Ik kreeg nu naar 5 dagen (!) te horen dat het artikel niet meer te leveren was. Intussen had ik in China al accessoires besteld omdat ik er van uit mocht gaan dat ik het artikel geleverd zou worden. Ik zit nu dus met schade door onbruikbare accessoires omdat het artikel ook niet meer te leveren is (uitlopend model). Bovendien en dat is nog erger: Ik heb na 6 weken nog steeds mijn geld niet terug.
Het schijnt ze niet te interesseren.
De oplossing
Ik wil dat binnen 2 dagen nu mijn geld terug heb en de schade van ca.€ 20,- voor niet meer bruikbare accessoires wordt vergoed. Zij mogen de accessoires dan hebben.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.