Klacht Televergelijk.nl: Televergelijk onvolledig

Klachtnummer
# 190137
Gebruiker
DieLeo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We gebruikten de laatste jaren de uitkomsten van televergelijk regelmatig om naar Oostenrijk te bellen. Totdat de tarieven van de goedkoopste aanbieder vorige maand plotsklaps van 2 c.m naar 10 c/m gingen. We zijn toen verder gaan zoeken en vonden via www.telediscount.nl, dat via 0900 1765 nog steeds voor 3 c/m gebeld kon worden.
We stuurden televergelijk een email, waarom deze aanbieder niet in hun rijtje opgenomen was.
Na ontvangstbevestiging hebben we (na ruim één maand) echter niets meer vernomen.
We betwijfelen de onafhankelijkheid van Televergelijk nu dus !

De oplossing

Gewoon antwoord op onze vraag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Televergelijk.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Televergelijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen