Klacht Televisiewinkel.nl: Geen passende oplossing bij niet uitleveren wel al betaalt.

Klachtnummer
# 336501
Gebruiker
Iseger#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mails en contactformulier en worden niet beantwoord Twitter word geen antwoord op gegeve. Klant staat gewoon te wachten. Ze maken van hun probleem de klant z'n probleem totaal onacceptabel. Geen feedback of antwoord op verstuurde mails. Telefoniste niet meedenkend met de situatie. En dan aangeven goede service en snel leveren. Echt een topic voor #kassa #radar. Laten klanten gewoon in de kou staan. Eigenaar is Tom Coronel. Benieuwd hoe hij hierover staat met klachten.

De oplossing

Compensatie tegenover de situatie. Door zelf contact te hebben opgenomen kom ik er zelf achter dat mijn tv niet op voorraad is. Anders kon ik langer wachten. Heb zelf een type tv gevonden die vergelijkbaar is maar iets duurder dat ze deze maar ter compensatie uitleveren (geen showmodel) type nr 55pus7803

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Televisiewinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Televisiewinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen