Klacht Telewash company amsterdam : Slechte dienstverlening,Onbeschofte klantenservice en onterechte factuur

SarahDeWinter

Op dinsdag 9 juni zou een glazenwasser van Telewash Company Amsterdam de ramen van mijn huis kunnen lappen. Hij kwam ‘s ochtends, maar na slechts 3 van de 16 ramen te hebben gelapt was hij alweer weg. Ik belde met de klantenservice die me ervan verzekerde dat de glazenwasser later die dag zou terugkomen om de rest van de ramen te lappen. Ik gaf aan dan niet thuis te zijn, maar dit was geen probleem.
Toen ik ‘s avonds thuis kwam was er niets gebeurd. Daarom ging ik ervan uit dat de glazenwasser niet meer was geweest.
Woensdagochtend 10 juni nam ik contact op met de klantenservice. Ik wilde weten of de glazenwasser deze dag zou komen. De reactie die ik kreeg was dat de glazenwasser wel nog een keer was geweest en alle ramen had schoongemaakt. Ik zei dat de ramen nog erg vies waren, dus er moest toch echt iets mis zijn gegaan. Het gesprek werd onaangenaam, Telewash bleef stug volhouden dat de glazenwasser was geweest en bewijs had aangeleverd van foto’s van schone ramen. Dit waren de ramen die hij ‘s ochtends al had gelapt, niets nieuws dus.
Telewash beweert dat ze (goed) werk hebben geleverd, ik heb heb echter bewijs aangeleverd dat dit niet correct is: filmpjes van meerdere ramen waar ik met een schone doek overheen ga, waarna de witte doek vol zit met vuil. Hier reageert Telewash inhoudelijk niet op.
Het probleem is dat Telewash eraan vasthoudt dat ik de volledige factuur van 24,20 voldoe. Iets wat ik logischerwijs weiger. Ik ben akkoord gegaan met deze prijs, gebaseerd op het feit dat hiervoor 16 ramen gelapt zouden worden. Voor slechts drie ramen zou ik nooit akkoord zijn gegaan met deze prijs.
Telewash blijft onbeschoft en toont geen enkel begrip voor mijn situatie.
Ik heb voorgesteld dat Telewash een andere glazenwasser zou sturen om het werk alsnog te doen, hier gaan zij niet op in. Ze blijven me ervan betichten niet open te staan voor een oplossing. HUN oplossing wel te verstaan. Zij vinden de volledige factuur betalen namelijk een ‘oplossing’.
Het maximale waar ik mee akkoord ga is een factuur voor 3 van de 16 ramen. Dit komt neer op een bedrag van (24,20:16x3) 4,50. Dit vind ik meer dan redelijk.

De factuur aanpassen naar een bedrag van 4,50 en mijn gegevens als klant uit hun systeem verwijderen.

Wij vinden dat Telewash company amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

SarahDeWinter
Telewash Company Amsterdam heeft niet gereageerd op mijn klacht. Wederom bewijs dat ze geen fatsoen hebben.

Ook een klacht indienen over Telewash company amsterdam ?