Opgelost door Telfort: 'Nummerbehoud is uitgevoerd, nu helaas niet bereikbaar.

dhr Goes

Op 4 oktober 2012 is nummerbehoud overgezet naar het nieuwe telfort mobiel sim kaart. Het te behouden nummer komt over van vodafone. Het tijdige nummer werkt beperkt, het te behouden nummer is niet te gebruiken. Na herhaaldelijk met de klantenservice te hebben gebelt krijg ik telkens te horen, binnen 24 of 48 uur is het probleem opgelost. Helaas nog steeds zonder succes en er is geen uitzicht wanneer het probleem wordt opgelost.

Probleem oplossen zo spoedig mogelijk, ben nu niet bereikbaar.

Telfort
    Geachte heer Goes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    dhr Goes
    Ik heb de naw gegevens bijgewerkt in de prive gegevens. Alvast bedankt voor de snelle reactie.
    Telfort
    Geachte heer Goes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    dhr Goes
    Vandaag 30 oktober 2012, nog geen reactie van Telfort. Niemand heeft met mij contact opgenomen en ik ben nog niet bereikbaar.
    Telfort
    Geachte mevrouw Goes,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    dhr Goes
    Het probleem is inmiddels verholpen, alleen het gehele traject heeft langgeduurd en ben niet geinformeerd in de te verwachte doorlooptijd oplossing. Onduidelijkheid en niet bereikbaar is niet wenselijk.

dhr Goes

Ook een klacht indienen over Telfort?