Opgelost door Telfort: (onbeperkt) internetbundel afgesloten

Almar

Ik ben al jaren trouwe klant bij Telfort en heb nog nooit klachten gehad over de service en/of diensten van Telfort. Maar nu is ineens mijn internetbundel geblokkeerd. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Die vertelde mij dat het internet was afgesloten omdat ik te veel data zou verbruiken volgens de fair use policy. Die heb ik samen met de klantenservice nagelezen maar daar wordt het niet helderder van. Er staat in dat je niet ver boven het gemiddelde van andere klanten mag komen. Maar daar staat niet bij wat het gemiddelde is en dat konden ze bij de klantenservice ook niet vertellen. Dus dat is niet duidelijk voor de klant.
Ze vertelde me ook dat ik 2 maal een brief zou hebben ontvangen. 1 daarvan is naar een oud adres gestuurd en 1 heb ik nog niet ontvangen terwijl die wel al bezorgd had moeten zijn.
De tijd dat ik onbeperkt internet afsloot deden heel veel mensen dat dus was het gemiddelde ook een stuk hoger.

Het terug zetten van mijn onbeperkt internetbundel. En als Telfort een limiet bij onbeperkt internet hanteert zou ik die graag willen weten.

Telfort
    Geachte heer Oldenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Almar

Ook een klacht indienen over Telfort?