Opgelost door Telfort: 2 maanden Geen internet & Niet beschikbaar voor gebruik.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 278730
Gebruiker
wun
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Vanaf 2010 gebruikers Basis standaard abonnement naar upgrade glasvezel abonnement.
Wanneer een nieuw abonnement vanaf begin start 28 augustus 2017.
Betaalde de installatiekosten € 148,80 & Maandelijkse vergoeding€49.
Maar 2 maanden Geen internet & Niet beschikbaar voor gebruik.
Professioneel monteur ok ook machteloos
Netwerk bedrijf Niet toegestaan beëindiging van de opzegging van het contract.
Om de jaarlijkse vergoeding te betalen
Na een lange tijd Telefoonklachten chatten tot op 27 oktober.
In ruil voor een mobiele wifi kunt gegevensvolume 20G gebruiken.
Maar geen video en geluid muziek.
Omdat het heel erg is snel verbruik.
Een consument bestelling iets is niet beschikbaar.
Maar om alle goederen te betalen.
Is dit een vrije democratie gemeenschap land bedrijf Dictatorsysteem !?

De oplossing

hopen Wordt opgelost Onvoorwaardelijke opzegging van contract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wun,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    wun
    Datum
    obsessie probleem eindelijk vandaag Krijg het oplossing al Er zijn netwerken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Melding van Telfort KPN en Reggefiber Na bijna 10 weken tijd Glasvezel repareren . Eindelijk op 3 november Doorgaan met werken internet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen