Klacht Telfort: guidion monteur eigenlijk voor niks gekomen en had voorkomen kunnen worden niet blij mee

Bilalmoussa

Gisteren op 9 juli guidion monteur geweest i.vm geen diensten van telfort en niks doet het. Monteur van Guidion wist in paar seconden wat het probleem was en wat de oorzaak was. Vreemd eerder was een monteur geweest van kpn op 2 juli en die wist niet wat er was. Maar de Guidion monteur zei modem is zowiezo stuk die doet het niet. Heel irritant toen ik belde met telfort heb ik gezegd dat er iets was met de modem omdat er rode lampjes knipperde, maar nee steeds gezegd betalingsachterstand. Erg vervelend dit.
Dus de guidion vond het zelf ook niet prettig voor maar 5 min gekomen te zijn terwijl 2 uur ingepland stond voor ons.
ook is gezegd door de monteur is dat de modem niet op de goeie plek staat, hij moet liever bij de aansluiting staan ivm de snelheid en goeie verbinding

De modem moet besteld worden en de modem moet ergens anders geplaats worden, kabels moeten getrokken worden al die elllende dit had allemaal verkomen kunnen worden als telfort gelijk actie had ondernomen toen ik de 27ste juni gebeld had. Maar te laks en slechte service verleend.
Erg treurig dit. Ik verwacht dat als de modem komt er een monteur komt en de kabels en alles netjes gaat installeren waar de modem hoort eigenlijk, want telfort. Had toen de tijd de modem gelijk op de goeie plek kunnen installeren. En er moet echt wel iets anders beters komen wat betreft compensatie want dit is toch te erg. Wat ik zeg deze ellende had zeker verkomen kunnen worden als telfort medewerkers op 27 juni gesproken gelijk actie hadden ondernomen, want heb alles duidelijk uitgelegd wat het probleem is maar hun bleven het maar op betalingsachterstand gooien.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?