Klacht Telfort: guidion monteur eigenlijk voor niks gekomen en had voorkomen kunnen worden niet blij mee

Klachtnummer
# 176198
Gebruiker
Bilalmoussa
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Gisteren op 9 juli guidion monteur geweest i.vm geen diensten van telfort en niks doet het. Monteur van Guidion wist in paar seconden wat het probleem was en wat de oorzaak was. Vreemd eerder was een monteur geweest van kpn op 2 juli en die wist niet wat er was. Maar de Guidion monteur zei modem is zowiezo stuk die doet het niet. Heel irritant toen ik belde met telfort heb ik gezegd dat er iets was met de modem omdat er rode lampjes knipperde, maar nee steeds gezegd betalingsachterstand. Erg vervelend dit.
Dus de guidion vond het zelf ook niet prettig voor maar 5 min gekomen te zijn terwijl 2 uur ingepland stond voor ons.
ook is gezegd door de monteur is dat de modem niet op de goeie plek staat, hij moet liever bij de aansluiting staan ivm de snelheid en goeie verbinding

De oplossing

De modem moet besteld worden en de modem moet ergens anders geplaats worden, kabels moeten getrokken worden al die elllende dit had allemaal verkomen kunnen worden als telfort gelijk actie had ondernomen toen ik de 27ste juni gebeld had. Maar te laks en slechte service verleend.
Erg treurig dit. Ik verwacht dat als de modem komt er een monteur komt en de kabels en alles netjes gaat installeren waar de modem hoort eigenlijk, want telfort. Had toen de tijd de modem gelijk op de goeie plek kunnen installeren. En er moet echt wel iets anders beters komen wat betreft compensatie want dit is toch te erg. Wat ik zeg deze ellende had zeker verkomen kunnen worden als telfort medewerkers op 27 juni gesproken gelijk actie hadden ondernomen, want heb alles duidelijk uitgelegd wat het probleem is maar hun bleven het maar op betalingsachterstand gooien.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moussa,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moussa,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Moussa,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen