Opgelost door Telfort: Netwerkprinter werkt niet bij modem Experia box 8 (Arcadyan VGV7519)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128621
Gebruiker
Roosendaal
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Vorige week heb ik een nieuw Experia box 8 modem gekregen van Telfort. Ik word verplicht deze te gebruiken en mijn goed werkende Zyxel modem terug te sturen.
Echter werkt mijn Richoh MP2510 netwerkprinter niet op het nieuwe modem
Ongeveer 5 dagen heb ik deze melding gedaan via de e-mail van MijnTelfort, maar nog steeds geen reactie...wat een trage klantenservice!
waardeloos, ik ben al vele uren zelf bezig geweest om met diverse instellingen mijn printer te laten functioneren op het nieuwe modem...
waarom stuurt Telfort geen handleiding de aansluiting voor netwerkprinters mee, ook op hun website is hierover geen nuttige info te vinden...ik overweeg over te stappen naar een andere provider!

Gewenste oplossing

Info op de website of op papier over de aansluiting van netwerkprinters...
of een modem sturen dat wel werkt voor netwerkprinters
Snelle reactie van de klantenservice!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Roosendaal
    Datum
    Wat een geweldige service van Telfort...de klacht werd ineens in de spoedprocedure gezet en een Guideon monteur heeft na 2 werkdagen het probleem binnen 30 min. op kunnen lossen...
    het IP-adres van de netwerkprinter moest 192.168.2.100 zijn (ipv 192.168.1.100) en op de computer moest een nieuwe printerpoort met dit nieuwe IP-adres gemaakt worden. Opgelost! Bedankt!
    Tip voor Telfort: geef bij het verstrekken van een nieuw modem deze info in een handleidinkje mee of zet op het op de website.
  3. Auteur
    Roosendaal
    Datum
    Wat een geweldige service van Telfort...de klacht werd ineens in de spoedprocedure gezet en een Guideon monteur heeft na 2 werkdagen het probleem binnen 30 min. op kunnen lossen...
    het IP-adres van de netwerkprinter moest 192.168.2.100 zijn (ipv 192.168.1.100) en op de computer moest een nieuwe printerpoort met dit nieuwe IP-adres gemaakt worden. Opgelost! Bedankt!
    Tip voor Telfort: geef bij het verstrekken van een nieuw modem deze info in een handleidinkje mee of zet op het op de website.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen