Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Netwerkprinter werkt niet bij modem Experia box 8 (Arcadyan VGV7519)
Details
Klacht
Vorige week heb ik een nieuw Experia box 8 modem gekregen van Telfort. Ik word verplicht deze te gebruiken en mijn goed werkende Zyxel modem terug te sturen.Echter werkt mijn Richoh MP2510 netwerkprinter niet op het nieuwe modem
Ongeveer 5 dagen heb ik deze melding gedaan via de e-mail van MijnTelfort, maar nog steeds geen reactie...wat een trage klantenservice!
waardeloos, ik ben al vele uren zelf bezig geweest om met diverse instellingen mijn printer te laten functioneren op het nieuwe modem...
waarom stuurt Telfort geen handleiding de aansluiting voor netwerkprinters mee, ook op hun website is hierover geen nuttige info te vinden...ik overweeg over te stappen naar een andere provider!
Gewenste oplossing
Info op de website of op papier over de aansluiting van netwerkprinters...of een modem sturen dat wel werkt voor netwerkprinters
Snelle reactie van de klantenservice!
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.