Klacht Telfort: onterecht geld incasseren, afspraken niet nakomen

Klachtnummer
# 26069
Gebruiker
bybavadim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Op 3 april 2013 er was van mijn rekening het bedrag 200,09 euro ( slotnota) afgeschreven.
Maar volgens de brief van Telfort van 12 maart 2013 kenmerk:
DSL-1889749/143492/4259819/1889749 slotnota bedraagt : 100,04 euro.
Ik heb een telefonisch contact genomen en twee keer e-mail gestuurd naar Telfort klantenservice internet. Ik heb op 4 april per e-mail een antwoord gekregen dat die zo spoedig mogelijk zal opgelost.
En ik heb op 18 april 2013 per telefoon het beloofte van een medewerker
van Telfort gekregen dat Telfort 28 april 2013 het verschil 100,05 euro
naar mijn rekening zal terugstorten.

Maar tot nu toe is niets gedaan.
Nogmaals het bedrog.


Met vriendelijke groet,
V.Berbenets
03-05-2013

De oplossing

Het verschil 100,05 euro terug naar mijn rekening storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Berbenets,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Berbenets, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?