Klacht Telfort: 13 dagen zonder internet verbinding

Frannie

Ik ben net overgestapt naar Telfort, ik kom van KPN. Ik ben op 17 dec j.l. gebeld door Telfort voor een tevredenheidsonderzoek. Het geluid van mijn vaste telefoon viel af en toe weg. De meneer van Telfort klantenservice zou dit meteen herstellen. Na het telefoongesprek is alles uitgevallen. Ik heb geen internet, geen televisie en geen vaste telefoonlijn meer. Alles is uitgeschakeld. Het is verschrikkelijk.
Dagelijks wordt er met Telfort gebeld. Niemand kan precies vertellen waar het aan ligt. Er zou een modem opgestuurd worden,nooit gebeurd. Dus weer opnieuw bellen. Dit keer wel opgestuurd en ontvangen. Maar helaas ook met dit modem is er géén televisie, géén vaste telefoonlijn en géén internet. ze beloofden een monteur voor vandaag. Dat heeft KPN niet doorgekregen van Telfort.
Vandaag weer 4 keer gebeld. Uiteindelijk een medewerker die nu opnieuw een verzoek heeft ingediend voor een monteur. Dit had binnen 5 werkdagen opgelost moeten worden. Ik ben machteloos.

voor 2016 wil ik dit opgelost hebben. Ik heb internet nodig voor mijn werk.
ik wil een schadevergoeding want de facturen moet van 57,49 moet ik wel blijven betalen voor een dienst wat ik niet eens krijg!!

Telfort
    Geachte mevrouw Lubbers,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?