Klacht Telfort: 2 interactieve tv's besteld waarvan maar 1 het doet.

Klachtnummer
# 29875
Gebruiker
dmarkovic
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste telfortmedewerker,
ongeveer een jaar geleden heb ik telfort internet en interactieve tv besteld. er kwam netjes een monteur om het te installeren op 2 tv´s.
Op de eerste tv lukte het heel simpel en snel om alles in orde te krijgen. voor de 2e tv (die in een andere kamer staat) was de kabel te kort. de monteur stelde voor dat hij alles zou "klaarmaken" voor installatie en zodra wij een gat in de muur hadden geboord en het kabeltje er doorheen hadden getrokken, hoefden we alleen nog het kabeltje in de tv te doen en alles zou dan prima werken.
Dit hebben wij gedaan maar we krijgen geen kanalen op de tv. geen signaal.
Wij betalen nu al bijna een jaar 4 euro extra per maand voor interactieve tv op de 2e televisie terwijl deze het dus nooit heeft gedaan.
Ik heb ook al een stuk of 10 keer gebeld en emails gestuurd maar jullie helpen totaal niet.

De oplossing

ik wil dat er een monteur komt om de 2e televisie te installeren, omdat wij ten eerste elke maand 4 euro betalen voor een 2e tv met interactieve tv die het niet doet, en ten tweede een monteur hadden die allebei de tv's zou installeren maar dat dus niet heeft gedaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Markovic,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen