Klacht Telfort: 2 maanden al geen telefoon en er wordt structureel meer geld afgeschreven als wat in het contract is overeen gekomen.

lars

Vanaf dat ik interactieve televisie heb wordt er teveel geld afgeschreven van mijn rekening. Ik heb een contract dat ingaat op 14 juli 2013 en zou ik de eerste 12 maanden 6,05- euro korting krijgen (dit staat nog op papier van Concepts ICT) vanaf augustus wordt al het bedrag afgeschreven wat pas na 14 juli 2014 afgeschreven zou moeten worden. Daarnaast werkt mijn vaste telefoon niet sinds augustus hierover heb ik contact gehad met de technische dienst (meerdere malen) deze technische dienst belt mij terug met steeds dezelfde vragen ( ander stekkertje andere telefoon, systeem aan en uit zetten etc.) Dit heb ik allemaal netjes gedaan (dit had ik al gedaan voor dat ik contact opnam). Nu wil ik het contract opzeggen omdat de diensten niet geleverd worden (alles in 1) , maar nu geven ze aan dat ik een maand opzegtermijn heb voor een dienst die niet geleverd wordt!!!! Ik heb dit jaar al 20 keer contact opgenomen, dit is voor mij genoeg.

Ik wens gecompenseerd te worden voor het teveel betaalde bedragen (6,05 euro vanaf augustus) in het maandbedrag zit ook een bedrag voor de telefoon aansluiting dit wil ik ook graag gecompenseerd zien (aangezien de telefoon het niet doet) en ik heb 20 keer contact gehad met mijn mobiele telefoon wat niet had gehoeven ook hier zie ik graag een compensatie voor. Ik wil ook dat het contact per direct ontbonden wordt omdat de diensten niet geleverd worden een maand opzeg termijn is onacceptabel.

Telfort
    Geachte heer Born,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    lars
    Nog steeds wachtend op een reactie/actie...
    Telfort
    Geachte heer Born, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?