Klacht Telfort: 2 weken geen internet en televisie

RobinB

Sinds woensdagochtend 29 oktober heb ik geen internet/televisie ontvangst meer. Ruim 1,5 week later heb ik nog steeds geen verbinding, er is mij verteld dat ik nog ruim een week moet wachten op (hernieuwde) aansluiting.

Dit heeft grote gevolgen daar ik ook als zzp'er grotendeels vanuit huis werk en internet essentieel is. Ik ben dus genoodzaakt buitenhuis te gaan werken om e-mails te kunnen lezen/versturen en bestanden te verzenden (ik ontwerp o.a. websites).

Diverse malen contact gehad met Telfort. Na een week (4 nov) weet Telfort te vertellen dat mijn lijn is geannuleerd omdat een andere aanbieder verbinding wou (ik weet nergens van). Oplossing volgens Telfort: opnieuw abo aanvragen en wachten op nieuwe aansluiting. Aangegeven dat ik dit een vreemde gang van zaken vind (Telfort moet probleem oplossen, niet ik). Men beloofd aanvraag met spoed te behandelen en binnen een week verbinding te leveren. 8 nov ontvang ik bericht dat pas 14 nov verbinding geleverd wordt .

Z.s.m. verbinding en een compensatie voor gemiste levering, werken buitenshuis en telefoonkosten klantenservice. Maar daarnaast ook graag een meer inlevende instelling van medewerkers Telfort, dit probleem is niet door mij veroorzaakt maar zo lijkt er wel mee omgegaan te worden. Telfort verschuild zich meerdere keren achter samenwerking KPN en vindt het blijkbaar normaal dat bij een dergelijke klacht een nieuw contract dient te worden aangegaan.

Telfort
    Geachte heer Budel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?