Klacht Telfort: 2e telefoon nummer onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 88868
Gebruiker
Mavel49
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee maanden geleden heb ik op mijn eerste telefoonnummer onbeperkt bellen afgesloten. Na enige tijd merkte ik dat het tweede telefoonnummer afgesloten was. Op 8 december storing doorgegeven. Volgens Telfort was er een fout gemaakt waardoor het tweede nummer is vervallen. Binnen 5 werkdagen zou dit hersteld zijn. Vandaag 17 dec weer gebeld. Volgens Telfort moet het nummer geporteerd worden en dit staat pas voor 23 dec op de planning. Dit is voor mij niet acceptabel. Van Telfort zijde geen enkele medewerking om hun eigen fout te herstellen. Er hoeft trouwens niet geporteerd te worden, het nummer was al bij Telfort. Bovendien erger ik mij eraan dat er telkens naar een betaald 0900 nummer gebeld moet worden om een storing te kunnen melden. Op deze manier legt de glasvezel het op den duur toch weer af tov Ziggo, gratis bellen met 1200.

De oplossing

Morgen 18 december mijn tweede lijn weer terug met een duidelijke verklaring omtrent de afhandeling van deze klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Ellen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Mavel49
    Datum
    Dit is natuurlijk een reactie van niets. Ik wil morgen mijn lijn eindelijk terug die door een fout van Telfort is afgesloten. Nu komen er gewoon weer 5 dagen bij. Dit is een ongehoord hautain gedrag van Telfort. Bel mij gewoon terug en los het op. Op dit soort standaard mailtjes zit ik niet te wachten.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Ellen, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen