Klacht Telfort: 3G dekking

Klachtnummer
# 27777
Gebruiker
n.v.t.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds twee dagen heb ik een smartphone van Galaxy tegen het lieve bedrag van 46 euro per maand. Je gaat ervan uit, dat je met zo'n toestel ook kunt internetten. Met WiFi gaat dat prima. Wanneer ik van Telfor als internetprovider afhankelijk ben, werkt internet nauwelijks. Na twee minuten is er nog geen webpagina tevoorschijn gekomen. Waar ik bij Vodafone zie, dat ik 3G internet heb, is het bij Telfort slechts "G".

De oplossing

Ik wil, dat het bedrijf een goede mobiele intenetverbinding levert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Riewald,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen