Klacht Telfort: 5 dagen zonder tv en internet

Klachtnummer
# 170944
Gebruiker
Pnn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag is mijn modem stuk gegaan na nog geen half jaar. Telfort gebeld kreeg de mededeling dat ik 3 tot 5 werkdagen moet wachten op een nieuwe. Wat een ..... Service van Telfort daar kom je in deze tijd toch niet meer weg. Ik vind het echt belachelijk.

De oplossing

Gewoon service zorgen dat binnen 24 uur oplossing is

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Colijn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen