Klacht Telfort: 6030

Klachtnummer
# 134170
Gebruiker
piet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mee gedaan met de AH Quiz .Ik heb AH een email gestuurd maar die zeggen dat 6030 het loge van AH gebruiken dus dat zijn OPLICHTERS.
Ik heb Telfort ook een email gestuurd maar nog geen bericht terug gehad.
Ik heb alles laten blokkeren.
Nu moet ik 33 sms jes terug betalen.
Kunnen jullie dat niet terug draaien.
Groeten Willy Hermsen
Bohrstraat 17
6533dr nijmegen
0626372842-0243566991

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hermsen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Hermsen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen