Klacht Telfort: 7090

Klachtnummer
# 146285
Gebruiker
Renee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik ben door 7090 "opgelicht" voor 30 euro
Super dat de Telfort-dienst in Groningen heeft geholpen via een sms-blokkade tegen ongewild geld afhalen van mijn prepaidkaart op mijn mobieltje heeft gezet, want "stop" schijnt niet voor te komen in de vocabulaire van 7090,
Het gekke is dat ik niet eens met mijn oude mobieltje kan betalen!
Daar heb ik echter mijn 30 euro niet mee terug , is daar ok wat aan te doen evenals het feit om zo'n bedrijf voor fraude aan te pakken,?
gratis is nl niet gratis en het woord stop wordt ook niet geaccepteerd , toch nog 6x 7090 op mijn mobiel verwijderd, maar gelukkig sinds 2 dagen geen aktie van hun kant meer

De oplossing

Is het mogelijk dat geld terug te vorderen ?

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ter Veer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen