Opgelost door Telfort: Aanpassing 4G

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 135152
Gebruiker
ejwsimons
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16/9 voor mij en mijn zoon de bundel gewijzigd en wilde een dag later voor mijn zoon alsnog 4G erbij hebben voor €2,50. Dat kon want volgens de medewerker had ik vier weken bedenktijd. Een dag later al ben ik in de winkel geweest om het te regelen en bleek het niet te kunnen. Het kon pas na datum ingang abonnementswijziging: 6/10. Op 7/10 was ik in de winkel en bleek het niet te kunnen. Ik had maar twee weken bedenktijd??? Ik ben verkeerd voorgelicht, twee keer voor niets naar de winkel gegaan en wil alsnog 4G voor €2,50.
De reactie van Telfort is niet gegeven binnen de door hun beloofde 10 werkdagen en is beneden alle peil: Wat vervelend dat u verkeerd bent voorgelicht.

De oplossing

Alsnog 4G voor € 2,50 per maand extra.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Simons,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    ejwsimons
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie. Kunt u een specifieke termijn noemen waarbinnen u contact met mij opneemt?
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Simons,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  4. Auteur
    ejwsimons
    Datum
    nvt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ejwsimons
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen