Opgelost door Telfort: Aanpassing 4G

ejwsimons

Ik heb op 16/9 voor mij en mijn zoon de bundel gewijzigd en wilde een dag later voor mijn zoon alsnog 4G erbij hebben voor €2,50. Dat kon want volgens de medewerker had ik vier weken bedenktijd. Een dag later al ben ik in de winkel geweest om het te regelen en bleek het niet te kunnen. Het kon pas na datum ingang abonnementswijziging: 6/10. Op 7/10 was ik in de winkel en bleek het niet te kunnen. Ik had maar twee weken bedenktijd??? Ik ben verkeerd voorgelicht, twee keer voor niets naar de winkel gegaan en wil alsnog 4G voor €2,50.
De reactie van Telfort is niet gegeven binnen de door hun beloofde 10 werkdagen en is beneden alle peil: Wat vervelend dat u verkeerd bent voorgelicht.

Alsnog 4G voor € 2,50 per maand extra.

Telfort
    Geachte heer Simons,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

ejwsimons
    Bedankt voor de snelle reactie. Kunt u een specifieke termijn noemen waarbinnen u contact met mij opneemt?
    Telfort
    Geachte heer Simons,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

nvt

ejwsimons

Ook een klacht indienen over Telfort?