Opgelost door Telfort: Aanpassing in opzegging onmogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176984
Gebruiker
Sandravicari
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Half mei heb ik na jaren klant geweest te zijn mijn Telfort internet en tv opgezegt wegens verhuizing. Binnen 2 minuten na opzeggen werd ik al gebeld door Telfort. Een supervriendelijke medewerkster wilde graag weten waarom ik wilde opzeggen en na een aantal vragen zou het geregeld worden. Ongeveer 1 1/2 week later bleek de verhuizing toch eerder te kunnen dus stuurde ik Telfort een bericht dat ik per 8juli wilde opzeggen. Dit leek mij geen probleem. De maand opzegtermijn was nog langer dan een maand. Al snel kreeg ik een mail dat dit niet mogelijk was want het systeem kon het niet maar als ik toch klant wilde blijven dan kon ik dit tot 22/6 aangeven??!! Dus computer says no!!! Behalve als je wel klant wil blijven.?! Kom op Telfort, een opzegging annuleren en een nieuwe opzegging erin zetten met een nieuwe datum moet niet moeilijk zijn. En als aanvulling was ook de factuur 3 euro hoger dan normaal terwijl ik minder dagen klant ben?

De oplossing

Opzeggen met terugwerkende kracht met een stopdatum van 8juli en een herberekening op de teveel betaalde factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Vicari,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Sandravicari
    Datum
    supergoed gesprek !! Dankjewel Walter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandravicari
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen