Opgelost door Telfort: Aanpassing in opzegging onmogelijk

Sandravicari

Half mei heb ik na jaren klant geweest te zijn mijn Telfort internet en tv opgezegt wegens verhuizing. Binnen 2 minuten na opzeggen werd ik al gebeld door Telfort. Een supervriendelijke medewerkster wilde graag weten waarom ik wilde opzeggen en na een aantal vragen zou het geregeld worden. Ongeveer 1 1/2 week later bleek de verhuizing toch eerder te kunnen dus stuurde ik Telfort een bericht dat ik per 8juli wilde opzeggen. Dit leek mij geen probleem. De maand opzegtermijn was nog langer dan een maand. Al snel kreeg ik een mail dat dit niet mogelijk was want het systeem kon het niet maar als ik toch klant wilde blijven dan kon ik dit tot 22/6 aangeven??!! Dus computer says no!!! Behalve als je wel klant wil blijven.?! Kom op Telfort, een opzegging annuleren en een nieuwe opzegging erin zetten met een nieuwe datum moet niet moeilijk zijn. En als aanvulling was ook de factuur 3 euro hoger dan normaal terwijl ik minder dagen klant ben?

Opzeggen met terugwerkende kracht met een stopdatum van 8juli en een herberekening op de teveel betaalde factuur.

Telfort
    Geachte mevrouw Vicari,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Sandravicari
    supergoed gesprek !! Dankjewel Walter.

Sandravicari

Ook een klacht indienen over Telfort?