Klacht Telfort: Aansluiting telefoon

Kirstin

Goede morgen,

Hierbij wil ik een vette klacht indienen over telfort. Mijn vader is overgestapt van ziggo naar telfort, omdat hij graag naar jullie over wou. Nu is hij al vanaf 9 mei bezig om alles goed te krijgen en internet en tv is eindelijk gelukt. Maar de telefoon nog steeds niet.
naar mijn inziens lijkt mij het niet zo moeilijk om de telefoon ook aangesloten te krijgen. Mijn vader wordt nu elke keer van het kassie naar de muur gestuurd en ondertussen nog steeds niks. Mijn vader heeft al dusdanige kosten gemaakt (mobiele telefoon, mijn telefoon en telefoontjes die hij gemist heeft.)
Het lijkt mij zaak om dit nu goed te krijgen. het kan toch niet waar zijn dat dit al loopt vanaf 9 mei. Hele slechte service in mijn ogen. Graag zie ik dat dit NU opgelost wordt. Het gaat om Dhr MJ van Galen

Mvg
Kirstin van Galen
Teleurgestelde dochter

Dat er vandaag eindelijk de telefoon aangesloten wordt.

Telfort
    Geachte mevrouw Van Galen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?