Opgelost door Telfort: Aanvragen nieuw abonnement duurt nu al ruim 7 weken

allud

Op 20-01-2014 heb ik bevestiging gekregen van Telfort omtrent mijn nieuwe abonnement bij Telfort glasvezel.
Volgens hun website (bij FAQ) is te lezen dat nieuwe abonnementen binnen 3-5 weken worden afgesloten (waarbij meer dan 90% van de gevallen binnen 3 weken). Ik wacht inmiddels al ruim 7 weken en na nog maar weer eens gebeld te hebben vandaag wist men mij te vertellen dat het nog wel 2 weken kon gaan duren.
Omdat dit nu wel heel lang gaat duren, heb ik gevraagd wat ze hieraan kunnen doen. Volgens de medewerker helemaal niets. Vervolgens aangegeven dat het contract wat mij betreft beeindigd kan worden, maar dat kan dan ook weer niet, aangezien ik een 1-jaars contract heb, waaraan ik mij moet houden. Vreemd dat ik mij aan mijn contract moet houden terwijl Telfort zich niet hoeft te houden aan hun beloften.

Contract beeindiging zonder kosten voor mij, tenzij Telfort mij kan garanderen dat ik voor 12 maart 2014 gebruik kan maken van tv, internet en telefoon

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ludwig,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    allud
    Afgelopen donderdag is mijn account geactiveerd, dat wil zeggen, mijn tv en internet doen het. Op mijn telefoon moet ik nog een week wachten, hetgeen ik geen probleem vind.
    Wat wel zeer typerend was dat ik vrijdagochtend al een factuur van Telfort in de bus had. En in plaats van enige coulance, krijg ik een volledige factuur voor de hele maand, ook al kan ik nog geen gebruik maken van mijn telefoon.
    Op mijn aansluiting moest ik ruim 8 weken wachten, de factuur weten ze binnen 1 dag sturen!!
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ludwig, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Ludwig, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    allud
    Klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

allud

Ook een klacht indienen over Telfort?