Klacht Telfort: Abbonnement opzeggen

Klachtnummer
# 185755
Gebruiker
Joyce
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb mij in april laten overhalen tot een contract verlenging bij Telfort. Betreft een mobiel abbonnement. Nu wil ik mijn abbonnement stop zetten en nu kan dat niet? Niet maandelijks opzegbaar. Ik zit er dus een jaar aan vast, omdatmijn twee weken bedenktijd inmiddels zijn verstreken. Ik kan hem afkopen!!! Echt te zot voor woorden. Ik moet een abbonnement toch maandelijks kunnen opzeggen! Ik ben nu al een week bezig.

De oplossing

Abbonnement opzeggen per 15 oktober 2016. Dan is de verlenging nog niet eens ingegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Zandbergen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Joyce
    Datum
    Beste heer mevrouw, ik zie uw telefoontje tegemoet. Vriendelijke groet, Joyce Zandbergen
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Zandbergen,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Joyce
    Datum
    Er mee eens ben ik niet, maar het is nu eenmaal het beleid van Telfort om niet maandelijks te kunnen opzeggen. Jammer. Dus nu dit jaar nog hun klant. Daarna niet meer.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Zandbergen,

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen