Klacht Telfort: Abbonnement opzeggen

Joyce

Ik heb mij in april laten overhalen tot een contract verlenging bij Telfort. Betreft een mobiel abbonnement. Nu wil ik mijn abbonnement stop zetten en nu kan dat niet? Niet maandelijks opzegbaar. Ik zit er dus een jaar aan vast, omdatmijn twee weken bedenktijd inmiddels zijn verstreken. Ik kan hem afkopen!!! Echt te zot voor woorden. Ik moet een abbonnement toch maandelijks kunnen opzeggen! Ik ben nu al een week bezig.

Abbonnement opzeggen per 15 oktober 2016. Dan is de verlenging nog niet eens ingegaan.

Geachte mevrouw Zandbergen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Joyce
    Beste heer mevrouw, ik zie uw telefoontje tegemoet. Vriendelijke groet, Joyce Zandbergen
    Geachte mevrouw Zandbergen,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van Telfort, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

KPN Klantenreacties CMT
    Joyce
    Er mee eens ben ik niet, maar het is nu eenmaal het beleid van Telfort om niet maandelijks te kunnen opzeggen. Jammer. Dus nu dit jaar nog hun klant. Daarna niet meer.
    Geachte mevrouw Zandbergen,

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?