Opgelost door Telfort: Abonnement afgesloten door Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 150253
Gebruiker
JL
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 6/1/2016 mail gekregen van Telfort dat mijn abonnement was op gezegd miv 6/02/2016.Hiervoor gebeld met klanten service , maar deze konden niks doen omdat een andere provider het opgezegd had. Maar er zou geprobeerd worden om het te laten vervallen, Mail op 15/01 gekregen dat het niet gelukt was en dat mijn abonnement eindigde. Hierover weer gebeld met klanten service en daar konden ze niet vertellen welke provider het opgezegd had, echter die week werd mij op mijn huisadres een pakket van telfort aangeboden via de post met daar in een aansluit set voor mevr ....,en ik kreeg ook de brieven met inlog gegevens toegestuurd , ik vertelde de mevr. van klanten service dat ik wel wist welke provider had opgezegd dit was dus Telfort zelf voor mevr ......De mevr van klanten service zag inderdaad dat door deze mevrouw een aansluiting op mijn huis adres was aangevraagd. Klanten service kon mij niet door verbinden zodat mijn probleem opgelost zou worden. Nu 24/1 nog steeds niks gehoord van Telfo

De oplossing

Als eerste alles terug draaien en zorgen dat ik zo snel mogelijk alles weer kan gebruiken, daarna , de gemaakte onkosten vergoeden.

4 reacties

  1. Auteur
    JL
    Datum
    Vandaag 25/01 gebeld door klanten service van Telfort. We worden weer aangesloten maar dit gaat 14 dagen duren , erg lang en ze zouden proberen het sneller te laten verlopen. We krijgen wel een vergoeding voor de gemaakte kosten van bellen naar klantenservice. Nog even afwachten hoe het verder verloopt voor ik deze klacht afsluit.
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Los,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

  3. Auteur
    JL
    Datum
    Vandaag gebeld door Telfort en op,2 februari wordt ik weer aangesloten en heb een vergoeding gekregen omdat ik mijn oude contract waarbij ik vast kon bellen met alleen een start tarief niet meer terug kon krijgen. tevens een maand betaling terug gekregen voor de onbereikbaarheid tijdens afsluiting.
  4. Auteur
    JL
    Datum
    Uiteindelijk er toch uit gekomen, wel het advies aan Telfort, luister meer naar de klant als deze klaagt , en zorg ervoor dat klanten service wel naar iemand kunnen door schakelen als men er niet uit kan komen met de afdeling klanten service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen