Klacht Telfort: Abonnement beeindigd zonder meldingen (1200 euro betalen in een keer) arrogante klantenservice

Klachtnummer
# 278179
Gebruiker
Inrex
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Telfort heeft mijn abonnement beeindigd en zegt dat ik 1200 euro voor het 2 jarige abonnement nu in 1 keer moet gaan betalen.

Ik was geschrokken, toen ik de klantenservice belde, medewerkers van telfort klantenservice zijn arrogant en brutaal, willen niks horen en niks oplossen. Ik heb nog 3 abonnementen bij T-mobile, Tele2 en Vodafone lopen maar ik heb nog nooit zo’n SLECHTE klantenservice als bij Telfort meegemaakt!

Telfort stuurt totaal geen meldingen via de email en gaat direct abonnement beeindigen!

Na het gesprek met klantenservice is het gebleken, dat ik een openstaande factuur niet op tijd had betaald en daarom moet ik nu hele bedrag van 2 jarige abonnement in 1 keer gaan betalen. Ze zeiden dat ze de brieven naar mijn oude adres hadden verstuurd die ik niet heb gezien omdat ik ondertussen was verhuisd.

Maar waarom hebben ze helemaal geen meldingen via de email verstuurd?! Hoe kan ik dat factuur betalen, als ze geen meldingen over dat openstaande bedrag naar mij sturen? Online kon ik ook niet inloggen, om de facturen te bekijken, er kwam geen verrificatie sms binnen.

De oplossing

Als mijn abonnement en nummer hersteld worden. En als er een onderzoek wordt gedaan aan de hand van de brutale en arrogante medewerkers bij de klantenservice

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Konchyk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Konchyk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen