Klacht Telfort: Abonnement beeindigd zonder meldingen (1200 euro betalen in een keer) arrogante klantenservice

Inrex

Telfort heeft mijn abonnement beeindigd en zegt dat ik 1200 euro voor het 2 jarige abonnement nu in 1 keer moet gaan betalen.

Ik was geschrokken, toen ik de klantenservice belde, medewerkers van telfort klantenservice zijn arrogant en brutaal, willen niks horen en niks oplossen. Ik heb nog 3 abonnementen bij T-mobile, Tele2 en Vodafone lopen maar ik heb nog nooit zo’n SLECHTE klantenservice als bij Telfort meegemaakt!

Telfort stuurt totaal geen meldingen via de email en gaat direct abonnement beeindigen!

Na het gesprek met klantenservice is het gebleken, dat ik een openstaande factuur niet op tijd had betaald en daarom moet ik nu hele bedrag van 2 jarige abonnement in 1 keer gaan betalen. Ze zeiden dat ze de brieven naar mijn oude adres hadden verstuurd die ik niet heb gezien omdat ik ondertussen was verhuisd.

Maar waarom hebben ze helemaal geen meldingen via de email verstuurd?! Hoe kan ik dat factuur betalen, als ze geen meldingen over dat openstaande bedrag naar mij sturen? Online kon ik ook niet inloggen, om de facturen te bekijken, er kwam geen verrificatie sms binnen.

Als mijn abonnement en nummer hersteld worden. En als er een onderzoek wordt gedaan aan de hand van de brutale en arrogante medewerkers bij de klantenservice

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Konchyk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Konchyk,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?