Klacht Telfort: Abonnement opgezegd, telfort heeft het niet verwerkt

Klachtnummer
# 83996
Gebruiker
robbert000000
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In december 2013 heb ik mijn abonnement bij telfort opgezegd per einddatum contract. Dit is echter niet goed vewerkt en mijn abonnement is maar door blijven lopen. Ik heb hier de afgelopen meerdere keren over gebeld om het abonnement te proberen op te zeggen. Ik werd telkens van het kastje naar de muur gestuurd, en uiteindelijk 2 klachten ingediend. Slechts 1 klacht is volgens mij echt doorgekomen naar de klachtenafdeling, van de andere klacht heb ik nooit een reactie gehad. Op deze klacht heb ik per e-mail gereageerd dat ik het niet eens was met de oplossing. Vervolgens kan ik weer niet reageren. Kunnen jullie me nu eindelijk eens bellen en mijn klacht oplossen???

Gewenste oplossing

Graag abonnement per einddatum van contract opzeggen!! En graag telefonisch contact om dit te bevestigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Weijers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen