Klacht Telfort: Abonnement vroeg tijdig gewijzigd en wil deze wijzigen naar een nieuwe aanbieding.

groenm02

Hallo,

Ik ben al jaren klant bij Telfort. En altijd tevreden geweest. Mijn mobiel abonnement loopt op 21 mei af en heb op 12 maart pro actief via de chat alvast een nieuw abonnement afgesloten. Nu (11-4-2018) zijn er nieuwe sim only abonnementen beschikbaar die voor mij veel interessanter zijn en heb gebeld met o.a. een medewerker van de klantenservice met de vraag of ik mijn abonement voor mobiel bellen nog mag wijzigen. Daarop kreeg ik het antwoord dat kan niet, U heeft 14 dagen bedenk tijd. Hier ben ik niet van op de hoogte gesteld via de chat. Ben al jaren klant (ook met internet en TV). Ik moest maar een brief schrijven .

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van 400 belminuten en 2000 mb gratis bellen na 10 minuten en gratis sms Naar 1 G internet en onbeperkt bellen en sms en.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Groenwold,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Groenwold,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?