Klacht Telfort: Abonnement vroeg tijdig gewijzigd en wil deze wijzigen naar een nieuwe aanbieding.

Klachtnummer
# 299896
Gebruiker
groenm02
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Hallo,

Ik ben al jaren klant bij Telfort. En altijd tevreden geweest. Mijn mobiel abonnement loopt op 21 mei af en heb op 12 maart pro actief via de chat alvast een nieuw abonnement afgesloten. Nu (11-4-2018) zijn er nieuwe sim only abonnementen beschikbaar die voor mij veel interessanter zijn en heb gebeld met o.a. een medewerker van de klantenservice met de vraag of ik mijn abonement voor mobiel bellen nog mag wijzigen. Daarop kreeg ik het antwoord dat kan niet, U heeft 14 dagen bedenk tijd. Hier ben ik niet van op de hoogte gesteld via de chat. Ben al jaren klant (ook met internet en TV). Ik moest maar een brief schrijven .

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van 400 belminuten en 2000 mb gratis bellen na 10 minuten en gratis sms Naar 1 G internet en onbeperkt bellen en sms en.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groenwold,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Groenwold,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)


Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen