Klacht Telfort: Abonnement wordt maar niet geactiveerd

Klachtnummer
# 305074
Gebruiker
Karba
Datum
1 reactie

Details

De klacht

9 mei abonnement aangevraagd en 14 mei gebeld door Telfort dat er geen lijnen beschikbaar zijn maar dat ik weekend van de Pinksteren weer tv zou krijgen en anders week erop maar meerdere malen contact gehad en steeds zou ik teruggebeld worden maar dat wordt ik niet en wordt ook niet doorverbonden met betreffend afdeling! Ben 8 jaar klant geweest en hebben 2 mobiele abonnementen bij jullie maar dit is waardeloos!! Zit al 3 weken zonder internet en tv en met kleine kids begint dat wel te irriteren!

De oplossing

Ik wil zsm dat mijn abonnement wordt geactiveerd en zeker dat er iemand contact opneemt! Compensatie lijkt me wel normaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Heide,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen