Klacht Telfort: Abonnement zonder toestemming

Klachtnummer
# 138628
Gebruiker
Yoszie
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bij het informeren naar een nieuw abonnement bij Telfort word vertelt dat het op dat moment wegens technische storing niet mogelijk is om dit telefonisch af te sluiten.

Met andere woorden; bij het ophangen van de telefoon was ik niet in de veronderstelling dat ik zojuist een contract had afgesloten.

Twee weken daarop bleek dat er toch wel een nieuw contract was aangemaakt. Dit gaat om het Internet-Only 40 MB contract. Ik heb toen opnieuw Telfort klantenservice gebeld, en gevraagd hoe dit zat. Zij vertelden mij dat ze het telefoongesprek zouden afluisteren van toen, en bekijken hoe dit misverstand heeft kunnen optreden. Ik zou spoedig teruggebeld worden hierover. We zijn nu alweer twee weken later en dit is nog steeds niet gebeurd.

Ik zit nu met een een contract die ik niet bestelde of wil.

Bovendien geven de telefonisten bij de klantenservice van Telfort mij telkens en afzonderlijk de indruk zelf niet genoeg op de hoogte te zijn van het aanbod bij Telfort.

Gewenste oplossing

1. Oud contract terug (Internet Only 20 MB) en laten verlopen. Dat zou over een maand of 3-4 aflopen.

De vrouw aan de lijn kan niet eens een maand terug kijken wat mijn vorig abonnement was en naar de gegevens ervan.

2. Terugkoppeling krijgen wanneer dit beloofd word. Dit is al een keer verzuimd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Khaled,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Khaled,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Khaled,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen