Klacht Telfort: actie met gratis monteur

Ik ben woest!
Ik heb in de telfort winkel een aab op internet met interactieve tv met GRATIS monteur afgesloten, met als klap op de vuurpijl op mijn 2 telfort mobiles extra gratis belminuten en internet, ik blij, echter is de monteur helemaal niet GRATIS. Er moet voor deze draadloze wifi een stopcontact worden gemaakt in de meter kast, anders kan er geen draadloze modems worden geplaatst. Kosten: 55,- voor het plaatsen van een draadloze modem en € 60 voor het maken van een stopcontact in de meterkast (in geen enkel huis zit namelijk een stopcontact!). Het is alleen gratis als er twee grote kabels in je meter kast worden ingeplugt en die dan dwars door je kamer naar de tv gaat en ook een kabel die naar het eerte de beste stopcontact in je huis gaat. Conclusie: de meter kast kan niet meer dicht, en je hebt twee grote kabels dwars door je huiskamer heen. Ik voel me erg genaaid!
De gratis monteur kost in alle gevallen dus € 110,-

Ik wil dat de gratis monteur ook werkelijk gratis is en mijn internet en tv op de juiste manier komt maken, dus DRAADLOOS zoals telfort in zijn actie met gratis monteur belooft! Mijn internet is al geactiveerd, maar ik heb geen internet. Mijn twee mobile telefoons hebben niet de verdubbeling van gratis belminuten en internet gekregen, kortom graag z.s.m. OPLOSSEN!

Telfort
    Geachte mevrouw de VriesKPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw de Vries,De behandelaar van deze reactie heeft het doorgezet naar de collega's van Telfort.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 22 81 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Loes
    Telfort heeft gebeld, doen niets aan deze klacht, wel hebben ze voorgesteld een kabel monteur gratis te sturen, dus wordt het geen draadloos tv en internet maar met 22 meter kabel in huis, wel moet ik dan alsnog euro 55 betalen, dit is echt oplichting, ik ga mijn klacht neerleggen bij het programma Kassa om zodoende ook andere mensen te waarschuwen geen internet met tv van Telfort te nemen
    Telfort
    Geachte mevrouw de Vries, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Loes
    Ik heb nog steeds niets vernomen van Telfort, wel hebben ze de eerste termijn van mijn reking afgeschreven, echt het moet niet gekker worden.
    Telfort
    Geachte mevrouw de Vries,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 81.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?