Klacht Telfort: Activering buitenlandbundels niet mogelijk???

Klachtnummer
# 100931
Gebruiker
RS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement laten omzetten naar een provider die wat europa-vriendelijker is ivm mijn buitenlandse reizen voor mijn werk. nu is dit in gang gezet met als ingangsdatum komende maand, en vervolgens krijg ik te horen van uw servicemedewerker dat in de laatste maand van abonnement geen wijzigingen kunnen worden doorgevoerd? ik activeer aanvullende diensten en krijg te horen dat ik een contract aanpassing doe? Als betalende klant lijkt mis ik hier een beetje de achterliggende gedachte waar service voorop staat en ik tot de laatste dag van mijn contract exact hetzelfde zou moeten kunnen krijgen al eenieder andere klant van jullie. Wat gaat er hier mis? Nu zal ik dus ivm buitenlandse reizen gewoon het hoofdtarief moeten betalen omdat mn contract overgezet is naar een andere provider... maar mn contract loopt nog gewoon bij jullie en jullie sturen me nog gewoon rekeningen...voor mij des te meer een bevestiging dat telfort de regels eenzijdig interpreteert... 1 Europa?

De oplossing

gewoon netjes je diensten blijven leveren tot de laatste contractdag... ipv een nors antwoord aan de telefoon als een klant belt die om een oplossing vraagt...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Sens,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen