Opgelost door Telfort: Adreswijziging / Onjuist adres op facturen (digitaal)

Misleidend

Beste heer/mevrouw,

Ik heb de volgende klacht;

Ik ontdekte bij het inloggen op mijn Telfort bij het openen/dowloaden van mijn facturen dat hier een adres op staat vermeld waar ik al 1,5 jaar niet meer woon!
Het juiste adres staat wel goed bij mijn gegevens, het is dus niet zo dat ik de adres gegevens niet of verkeerd heb doorgegeven.

Daarop bel ik naar Telfort op 12-12-2018 om 12:39 en krijg een mevrouw aan de lijn; Conny(ie) .... zonder achernaam genoemd de hebben, maar goed.

Ik meld bovenstaande klacht en antwoord;
Ja dat klopt meneer, we sturen niks meer per post dus ..... ik antwoord en leg uit dat ik al 1,5 geleden op een ander adres woon en dat dit ook juist in de gegevens staat., dit bevestigt zij. Dan vraag ik nogmaals waarom deze adresgegevens niet zijn aangepast op de facturen die ik moet/kan downloaden.;; Conny antwoord; Omdat we niks meer post versturen..... Geen antwoord op mijn vraag dus.,.. Ik vraag het nog een keer ..; nu antwoord ze ; Ja meneer ik hoor dit vaker maar we halen deze gegevens uit "BOS " dus... Ik zeg dat is toch heel raar en kan toch niet..?? Als ik bv een factuur moet overleggen aan een instantie om mijn adresgegevens te verifiëren dan moet dit toch kloppen?!

Conny antwoord, I Ik kan er niks mee, dus... Ik antwoord : Ik vind dit echt niet kunnen en zal een klacht aanmaken bij de consumentenbond .

En dan komt er een heel onvriendelijk antwoord ; Nou zeg... vind dat de mensen maar makkelijk dan maar naar de Consumentenbond gaan, stom zeg,, met andere woorden!

Duidelijk geen juiste/goede manier van klantenservice lijkt mij!

Met vriendelijke groet

Martijn

Dat adres wordt aangepast op de facturen en nette manier van opnemen door een callservice medewerker!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van de Heijden,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Van de Heijden,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Misleidend

Ook een klacht indienen over Telfort?