Klacht Telfort: Afgesloten omdat telfort steeds de verkeerde datum afschrijven waardoor ik steeds in de problemen ko

Lana

Afgesloten voor de zoveelste keer telefoon abbo

Aansluiting van mijn abbo en betaling de 25 van de openstaande bedragen

Telfort
    Goedemiddag en bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Maar u mag altijd een reactie van ons verwachten.

Ik begrijp dat uw telefoon abonnement is afgesloten wegens openstaande facturen. Dat is behoorlijk lastig, zeker in deze huidige tijden. Ik kijk graag wat ik hierin voor u kan betekenen. Zou u in een privébericht willen uitleggen wat u graag van ons zou willen? Daarnaast ontvang ik ook graag nog de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij Telfort bekende rekeningnummer. Met deze gegevens kan ik het systeem raadplegen en ga ik voor u aan de slag. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt.

Mocht u overigens liever sneller contact willen, dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen via de telefonische klantenservice [0900 9596, gebruikelijke belkosten] of via Facebook [https://www.facebook.com/telfort/] of Twitter [https://twitter.com/telfort]. Via die kanalen wordt u sneller geholpen. Mocht u liever via dit kanaal contact hebben, dan is dat uiteraard geen probleem. Dan help ik u graag verder.

Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?