Klacht Telfort: Afgesloten omdat telfort steeds de verkeerde datum afschrijven waardoor ik steeds in de problemen ko

Klachtnummer
# 369478
Gebruiker
Lana
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgesloten voor de zoveelste keer telefoon abbo

De oplossing

Aansluiting van mijn abbo en betaling de 25 van de openstaande bedragen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Goedemiddag en bedankt voor uw bericht.

    Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Maar u mag altijd een reactie van ons verwachten.

    Ik begrijp dat uw telefoon abonnement is afgesloten wegens openstaande facturen. Dat is behoorlijk lastig, zeker in deze huidige tijden. Ik kijk graag wat ik hierin voor u kan betekenen. Zou u in een privébericht willen uitleggen wat u graag van ons zou willen? Daarnaast ontvang ik ook graag nog de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij Telfort bekende rekeningnummer. Met deze gegevens kan ik het systeem raadplegen en ga ik voor u aan de slag. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt.

    Mocht u overigens liever sneller contact willen, dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen via de telefonische klantenservice [0900 9596, gebruikelijke belkosten] of via Facebook [https://www.facebook.com/telfort/] of Twitter [https://twitter.com/telfort]. Via die kanalen wordt u sneller geholpen. Mocht u liever via dit kanaal contact hebben, dan is dat uiteraard geen probleem. Dan help ik u graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen