Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Afhandeling COMPENSATIE na 14 GEEN INTERNET TV en TELEFOON
Details
Klacht
Na een week zonder internet, televisie en telefoon te hebben gezeten heb ik op woensdag 28 februari maar weer gebeld met de Telfort klantenservice. (8e Keer) Ik heb hen mede gedeeld dat de storing nog zeker tot dinsdag 3 februari zou duren aangezien ik zelf contact heb gehad met Future fiber. (Netwerkbeheerder) Ik heb de klantenservice dringend verzocht te zoeken naar een passende oplossing. Ik heb hen verzocht om middels een leidinggevende of iemand anders die een beslissing mag nemen te overleggen en om samen een oplossing te zoeken. Dit kon en mocht allemaal niet en was niet mogelijk. Ik moest maar wachten volgens de klantenservice. Uiteindelijk heb ik dus 13 dagen zonder internet, telefoon en televisie gezeten. Ik had de klantenservice al mede gedeeld op 28 februari dat deze storing wel eens in de papieren zou kunnen lopen. Ik heb meerder malen contact nu gehad met Telfort betreffende een fatsoenlijke compensatie. Proberen ze me met een fooi in het riet te sturen !!!!!!!!!!!!!!!Gewenste oplossing
Ik wil gewoon een fatsoenlijke compensatie voor de geleden schade.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.