Opgelost door Telfort: Afhandeling COMPENSATIE na 14 GEEN INTERNET TV en TELEFOON

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100514
Gebruiker
Redlod
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Na een week zonder internet, televisie en telefoon te hebben gezeten heb ik op woensdag 28 februari maar weer gebeld met de Telfort klantenservice. (8e Keer) Ik heb hen mede gedeeld dat de storing nog zeker tot dinsdag 3 februari zou duren aangezien ik zelf contact heb gehad met Future fiber. (Netwerkbeheerder) Ik heb de klantenservice dringend verzocht te zoeken naar een passende oplossing. Ik heb hen verzocht om middels een leidinggevende of iemand anders die een beslissing mag nemen te overleggen en om samen een oplossing te zoeken. Dit kon en mocht allemaal niet en was niet mogelijk. Ik moest maar wachten volgens de klantenservice. Uiteindelijk heb ik dus 13 dagen zonder internet, telefoon en televisie gezeten. Ik had de klantenservice al mede gedeeld op 28 februari dat deze storing wel eens in de papieren zou kunnen lopen. Ik heb meerder malen contact nu gehad met Telfort betreffende een fatsoenlijke compensatie. Proberen ze me met een fooi in het riet te sturen !!!!!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon een fatsoenlijke compensatie voor de geleden schade.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

11 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Dolder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Redlod
    Datum
    Bij Telfort kom ik er niet door. Wie weet kan KPN, waar Telfort een onderdeel van is, wel een redelijk bod doen. Ik ben benieuwd.
  3. Auteur
    Redlod
    Datum
    Via een andere lijn, rechtstreeks contact met de klantenservice, wil Telfort wel een compensatie geven voor de geleden schade. Het komt er op neer dat zij 13,7 % van de geleden schade zou willen vergoeden. En nog steeds heb ik niemand van hen aan de telefoon gehad die wel met een serieus aanbod komt. Ik wordt dus nog steeds NIET serieus genomen door Telfort.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Dolder, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 02.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  5. Auteur
    Redlod
    Datum
    Vandaag contact gehad met de klantenservice van KPN en aan de desbetreffende dame uitgelegd wat er gebeurd was. Zij gaat opnieuw in overleg met Telfort om te kijken wat er mogelijk is.
    Ik krijg van haar persoonlijk bericht terug. We wachten af.
  6. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Dolder, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  7. Auteur
    Redlod
    Datum
    Ik heb helaas nog niets mogen vernemen van KPN klantenreacties. We wachten nog wel even af. Ik zou toch persoonlijk bericht van hen krijgen, ze hebben mijn telefoonnummer.
  8. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Dolder, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 21 02.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    Redlod
    Datum
    Vandaag waren ze bij de klachtenafhandeling niet bereikbaar. Dan maar even een mail gestuurd met mijn persoonlijke gegevens zodat zij mij kunnen bereiken.
  10. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Dolder, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  11. Auteur
    Redlod
    Datum
    De klacht is naar tevredenheid afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen