Klacht Telfort: Al 1,5 maand zonder internet en tv

Klachtnummer
# 64545
Gebruiker
Pschutte
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik zit al anderhalf maand zonder tv en internet.
Ik heb reeds een aantal monteurs op bezoek gehad. Dit alkes zonder resultaat.
Aan mij wordt steeds beloofd dat ik teruggebeld wordt. Dit gebeurt vervolgens niet.

Maar wel facturen krijgen..

Gewenste oplossing

Schadevergoeding, adequate hulp met resultaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Schutte,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Schutte, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen