Opgelost door Telfort: Al 14 dagen niet telefonisch bereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364415
Gebruiker
A.G. van Rosevelt
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Overstap niet goed geregeld

Gewenste oplossing

De aansluiting in orde maken.
Geboden oplossing
Aansluiting is eindelijk gerealiseerd. Er is 1 maandtermijnen teruggestort plus de vergoeding van een door ons aangeschafte seniorentelefoon. Deze was om de periode te overbruggen dat de aansluiting niet functioneerde.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Rosevelt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    A.G. van Rosevelt
    Datum
    Ik heb een klacht namens mijn moeder mevr. J. G. Bangert te Zwolle.
    Zij is door toedoen van Telfort nauwelijks meer bereikbaar. Mede vanwege haar hoge leeftijd neem ik e.e.a. waar. Zij weet totaal niet meer hoe of wat.
    Sinds haar overstap van KPN naar Telfort op 23 april is haar huistelefoon afgesloten. Bel 06 51361974
  3. Auteur
    A.G. van Rosevelt
    Datum
    Nu heeft haar mobiel het ook nog begeven.
  4. Auteur
    A.G. van Rosevelt
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  5. Auteur
    A.G. van Rosevelt
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen